Followers

Wednesday, February 25, 2009

Pagi Yang Dingin

Alhamdulilah...masih bernyawa aku harinie...tapi rasa mcm liat je nak bangun harinie...rasa mcm badanku dilekatkan gam pada tilam dan bantal...aduh...selimut pulak statik kat badanku...apsal le mata aku pulak malas nak terbuka nie....tetiba telinga ku terdengar satu bunyi....ermm tip tap tip tap....dan tetiba bunyi itu makin kuat ...laa rupanya hujan dah turunnnnnnnnn...patutlah aku malas je nak bangun pagi nie...patutlah aku tido merengkok je..rupanya sejuk daaaaaa...bestnya klu dapat sambung tido nie..tapi tak leh kena bangun awal hantar adik aku....dah 6.15 azan baru berkumandang....aku kena bangun jugak....aduh malasnya....apa lagi aktiviti pagi semua org mengeliat...uih sedapnya....

Lepas dah bersiap ....aku pun start keta...berlari nak ke kereta ..almaklumlah hujan lebat....basah gak gigi2 kaki suar aku nie....nak gerak pagi nie pun kena slow...hujan lebat...jalan pun antara nampak dgn tak je...bila hujan kena bawak keta slow2....ingatlah org tersayang...



Jlan yg hujan kul 7.10 pagi

ermm...sampai office awal lagi...ermm takpalah layan sarap dulu kat bangalow ler.....hehehehe

No comments:

Post a Comment

Blog Story By

Jom Jenguk Yg Nie Gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...